Dedicatorias

A mis padres, Oscar y Maria. Por lo que fueron
A mi esposa, Emilce. Por lo que es
A mis hijos, Emilio y Julia. Por lo que son y seran

Víctor Mañosa



PECES QUE BULLEN EN LOS SUEÑOS
Víctor Mañosa


Todo esto me recuerda otra nostalgia,
una luz vaga,
los restos difusos de un sueño reciente.


Levantarse masticando aún
unas palabras demoradas


“Cuando nombro los ángeles
me entran ganas de llorar”.

Pero incluso ésto
y cualquier indicio, toda certeza
de cualquier noche
se irá diluyendo


una y otra vez,
inasible



PEIXOS QUE BULLEN ALS SOMNIS
Víctor Mañosa


Tot això em recorda una altra nostàlgia,
una llum vaga,
les restes difuses d’un somni recent.


Llevar-se mastegant encara
unes paraules demorades


“Quan anomeno els àngels
em venen ganes de plorar”.


Però fins i tot això
i qualsevol indici,
tota certesa de qualsevol nit,
s’anirà diluint

una i una altra vegada,
      inassolible.